Veel gestelde vragen (FAQ)


Wat moet ik doen als het niet lukt om een klus in te plannen?

Vul het contactformulier op de contactpagina in en laat je telefoonnummer achter, ik neem dan snel contact met je op en helpen je met het inplannen.

Kan ik van tevoren weten hoeveel uren u bezig bent?

Dat is lastig in te schatten. Ik vraag meestal om foto’s om zo een goede tijdsindicatie te maken.

Als u maar 30 minuten bezig bent, wat wordt er dan berekend?

We facturen altijd minimaal een uur. We maken gebruik van een kleine voorrijkosten vergoeding, daarom vinden wij minimaal een uur passend.

U heeft voor mijn klus 4 uur ingepland, wat als u eerder klaar bent?

Ik factureer altijd minimaal een uur en reken na het eerste uur per 15 minuten. Ik factureer de daadwerkelijk gemaakte uren. Ik zien dat klanten vaak meerdere kleine klusjes hebben liggen, en daarom heb ik 4 uren als gemiddeld genomen.

Wat als de klus niet klaar is binnen 4 uur?

Dan maken we een nieuwe afspraak. Meestal heb ik in de middag nog een klus ingepland staan en daarom heb ik geen uitlooptijd.

Wat als ik van tevoren al weet dat de klus langer dan 4 uur duurt?

Plan dan zowel de ochtend als de middag, zodat ik de hele dag kan klussen. Mocht ik toch eerder klaar zijn, bijvoorbeeld al na 6 uur, dan betaal je alleen de gewerkte uren.

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik terecht?

Vul het contactformulier op de contactpagina in, ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op!